Indlæser
Konsulentens mange roller
Dato og tid
Torsdag d. 21. november 2019 kl. 08:30 til 16:00
Tilmeldingsfrist
Torsdag d. 7. november 2019 kl. 11:30
Sted
INCUBA (mødelokale 5&6),
Åbogade 15,
8200 Aarhus N
INCUBA (mødelokale 5&6)
Åbogade 15
8200 Aarhus N
Konsulentens mange roller
Arrangementsbeskrivelse
Er konsulentens rolle at være coach, mentor, ekspert, sparringspartner eller noget helt andet?
Det gode budskab skal leveres på den rigtige måde og på det rigtige tidspunkt – for at modtageren er klar. At være bevidst om og at kunne skifte imellem de mange roller som konsulent er en vigtig faktor i den gode samtale.
Den forståelse vi har i løbet af en samtale med en virksomhed, er afgørende i forhold til de roller vi indtager. Rollerne er mange i løbet af en samtale med en virksomhed.
Dagen varetages af erhvervspsykolog Lotte Lüscher. Lotte er partner i Clavis Erhvervspsykologi PS, PhD i ledelse fra Aarhus BSS samt konsulent og forfatter til en række ledelsesbøger og artikler. Lotte har i mange år arbejdet med konsulentfaget og uddannet erhvervspsykologer, rådgivere og konsulenter i offentlige og private virksomheder.
Dette modul er det første i en række af moduler, hvor vi sætter fokus på de roller vi indtager i løbet af en samtale, og hvornår de forskellige roller er optimale i forhold til at skabe den bedste samtale og det størst mulige udbytte for vores kunder.
PROGRAM
Kl. 08.30: Ankomst, networking og morgenbrød
Kl. 09.00: Velkomst
– forventninger til dagen
Introduktion til temaet
– konsulentens mange roller
Kontakt og kontrakt i konsulentarbejdet
– hvordan skaber jeg et godt fundament for rådgivning der rykker?
Hvilke roller indtager den enkelte – og i hvilke situationer
Kl. 12.00: Frokost og networking
Kl. 13.00: Øvelser
– hvor er jeg mere ”stivnet” – hvilke roller udfordrer?
Tips og tricks til at udfordre stivnede roller
Træning med udgangspunkt i virksomhedscases
Afslutning
Kl. 16.00: Tak for i dag
TILMELDING
Modulet er gratis og kræver tilmelding. Evt. afbud skal meddeles senest 3 dage før modulet afholdes, ellers vil der blive opkrævet et ”no show” gebyr på kr. 500 ex. moms.
Der er 23 pladser på dette modul. Skulle alle pladser være optaget, kan du skrive dig på ventelisten, og vi kontakter dig, såfremt der bliver en ledig plads. Hvis der kommer mange på ventelisten, vil vi overveje at lave et lignende arrangement i nær fremtid.
Vi gør opmærksom på, at vi vil dele nogle af dine oplysninger (navn, firma/organisation og system) ifm. udlevering af en deltagerliste til deltagerne, afholdelsesstedet samt oplægsholdere på det arrangement du er tilmeldt. Læs mere i tilmeldingsbetingelserne i højre side, når du tilmelder dig.
Find vej til arrangementet
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >